Quan entrem escoltem …

Hola família!!! Des de principi de curs que, com és habitual, anem entrant a l’escola amb música … i aquí teniu el recull de totes les músiques que hem posat fins ara :

Vam començar amb la cançó “Fàcil” d’un grup molt actual “Oques grasses”.

Després, i per commemorar els 100 anys del neixement de B. Britten, vam escoltar “Guia d’orquestra per a joves”.

I van arribar “Els pets” amb el seu nou disc, del que vam escoltar la cançó “Bombolles”.

La tardor ens va portar la bonica melodia “Olor de tardor” de Beth Riera.

I un altre aniversari, els 200 anys del naixement de G. Verdi, del que vam escoltar el Brindis de “La traviata”.

Les darreres setmanes hem escoltat el bonic piano de G. Winston, amb la seva bonica composició “The Holly and the Ivy”.

Bon fi de trimestre !!!