Quan entrem escoltem … “Revoltosa” de BONGO BOTRAKO.

I com n’entrem de “revoltosos” quan la sentim!!! Però no, no, no és que estiguem tocats del bolet i els mestres volguem propiciar que els i les alumnes siguin entremaliats, però si que ens agrada que es mostrin actius i animats per a treballar i sobretot per aprendre. “Revoltosa” és el darrer disc de Bongo Botrako que tot just es va posar a la venda el passat dilluns, 12 de novembre.
A l’octubre de 2010 per fi es van decidir a gravar el seu primer treball discogràfic, que van titular «Todos los días sale el sol» i amb el qual volien transmetre la mateixa energia i el mateix esperit parrandero que havien contagiat en els seus concerts. Rumba, reggae, ska, punk i, sobretot, molta alegria; alegria sense límits ni complexos, melodies que s’enganxen i lletres que desborden positivisme, cançons sinceres i missatges que travessen fronteres.
La banda neix de la mà d’Uri en una plaça de la seva Tarragona natal que ell anomena la plaça de l’alegria, i que de fet dóna títol a una de les cançons que s’inclouen en el primer disc. L’empremta del carrer és molt palpable en la seva música: senzilla i directa, mescla de moltes músiques i, al seu torn, difícilment classificable en cap d’elles. Una barreja explosiva que alguns han batejat com punk parranda.

Passeu-vos-ho bé escoltant “Revoltosa” i BONA SETMANA DE SANTA CECÍLIA!!!