Quan entrem escoltem … “Let it be” de THE BEATLES

En tots aquests anys, encara mai havíem posat un tema dels “Beatles”, grup que ja s’ha convertit en un clàssic de la música pop.
The Beatles foren un grup de música procedent de Liverpool, Anglaterra, format per John Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr. Són el grup de música pop amb més èxits i vendes de discos de la història de la música popular, i, a més, han aconseguit el reconeixement dels crítics. Les seves aportacions innovadores a la música popular i el seu impacte cultural van tenir una gran transcendència en els anys seixanta, que es perllongà d’una manera o altra en els anys posteriors. The Beatles foren el grup amb més vendes de tot el segle XX. Al Regne Unit van llançar més de 40 singles i àlbums que van arribar al número u. El seu èxit es va repetir també en molts altres països.
La cançó que estem escoltant és una de les més conegudes “Let it be” (deixem-ho estar). Va ser l’última gravació oficial dels Beatles a sortir al mercat. Just en aquests moments s’anunciava la seva separació.
Gaudiu , doncs, d’aquesta plàcida melodia que ens anima a valorar tot el que tenim de bo i deixar estar el que ens preocupa.