QUAN ENTREM ESCOLTEM… George Michael i LA LA LAND !!!

El 2016 no va voler acabar sense un altre comiat : el dia de Nadal moria en George Michael, talment com si volgués parafrasejar el títol d’una de les seves cançons més conegudes, “Last Christmas”. Durant aquests primers dies hem escoltat “Faith”, una peça molt marxosa i amb un George Michael en el seu millor moment.

I aquesta setmana no ens hem pogut estar de posar una de les bandes sonores que més s’escoltaran, de ben segur, aquest any : la de la tant premiada i comentada “La, la land : La ciutat de les estrelles”. Els amants de la música i de les arts en general  no poden deixar de veure aquesta pel·lícula, carregada d’emoció, de sensibilitat, de poesia, de ball … i sobretot d’amor. Us deixem amb el tràiler : i tant de bo que la seva energia us faci arribar … a les estrelles !!!