Quan entrem escoltem … “Escolta-ho en el vent”.

I és que aquests dies estem tan ambientats amb la preparació del “Dia de la Pau” que a la classe de música no podíem deixar de sumar-nos a aquesta diada i posar una cançó ben adient. I em sembla que ho hem aconseguit, perquè als nens i nenes de l’Alberich que l’han escoltada han quedat “super-relaxats” !!! Estem parlant d’una versió de la cançó “Blowin’ in the Wind” de Bob Dylan, cantada per en Gerard Quintana i en Jordi Batiste.
BOB DYLAN és un compositor i cantant estatunidenc, considerat un dels músics més influents i prolífics del segle XX i proposat diverses vegades pel Premi Nobel de Literatura. Per altra banda Gerard Quintana (cantant del desaparegut grup de rock català “Sopa de cabra”) i en Jordi Batiste es van ajuntar a “Els miralls de Dylan”, formació musical que versiona cançons de Bob Dylan, amb la qual han participat amb Pascal Comelade, i han editat diversos discos.

Gaudiu d’aquesta preciosa versió i que la Pau sigui amb vosaltres.