Quan entrem escoltem … “El meu avi”.

3400_joseplluisortegamonasterio

I com no podia ser d’altra manera amb la decoració estiuenca que tenim a l’escola, el nostre mariner particular ens ha portat la coneguda havanera “El meu avi”, del recordat Josep Ortega Monasterio. Ens ha sorprès gratament veure com als i a les nostres alumnes els agradava la cançó, i ara que ja l’hem canviada, encara la demanen. Suposem que hi ha fet molt l’arranjament d’un dels millors grups d’havaneres del moment, “Port bo”.
També us deixem una versió més divertida del grup XEIC.

portbo

Bé, ens queden ja només dues setmanetes de curs … sabeu ja quina serà la darrera música?