QUAN ENTREM ESCOLTEM … “Blowing in the wind” de Bob Dylan.

Parlant amb els alumnes, ha sorgit la idea que aquest cantant el deuen conèixer més els pares, però potser ja és més de la generació dels avis!! Bob Dylan és un gran cantautor, en tots sentits, a qui ara se li ha reconegut la seva trajectòria ni més ni menys que amb un PREMI NOBEL DE LITERATURA!!! A alguns no els ha agradat aquesta decisió, perquè suposo que pensen que el món és ple de bons escriptors, però des del nostre raconet musical, que contents que ens fan els reconeixements als nostres estimats músics, que a més són poetes, escriptors, filòsofs, rapsodes, conferenciants, …. i la llista no s’acabaria mai. Si en voleu més … ESCOLTA-HO EN EL VENT !!!!!!