Quan entrem escoltem… Autumn Leaves

Aquests dies de tardor, a l’escola escoltem Autumn Leaves (fulles de tardor). Aquesta cançó és una versió de Les feuilles mortes de Jacques Prévert (un poeta francès) i Joseph Kosma (compositor hongarès). A més, ha esdevingut una cançó molt versionada al llarg dels anys, tant en versió instrumental com vocal. Una de les versions més conegudes és la del músic vocalista i pianista Nat King Cole.

En aquest cas, escoltem la versió interpretada a capella pel cor “In Crescendo”, un cor de joves veus que no us deixarà indiferents.

Esperem que en gaudiu molt escoltant-la!