Quan entrem escoltem “Amagada primavera”

Aquests dies escoltem “Amagada primavera” del reconegut grup Txarango. Aquesta cançó és un clàssic d’aquest grup. A més, ens invita a gaudir de l’esperada primavera que ens porta uns dies plens de vida com la diada de Sant Jordi.

Aquest grup musical va fer els seus inicis a l’any 2010 fins l’actualitat, ja que amb el seu últim disc “De vent i ales” van posar punt i final als seus concerts. El seu estil musical abraça la música fusió, el reggae, la cúmbia, la salsa, el pop… I el més important és que ens fa ballar a petits i grans per igual!

Esperem que en gaudiu escoltant-la!

Txarango (@txarango) | Twitter

Txarango Concerts 2021 Txarango Concerts ▷Entradas y Fechas