PROGRAMA DE SUPORT VITAL BÀSIC A L’ESCOLA

LA IMPORTÀNCIA DELS DESFIBRIL.LADORS EN TEMPS DE PANDÈMIA

La nostra escola participa en el programa de suport vital bàsic. Els infants de l’escola s’inicien i amplien coneixements any rere any sobre les mesures bàsiques d’actuació davant d’una situació de perill.

Aquest curs 20-21 si el temps actual ens ho permet, serà el tercer any que portarem a terme el programa des de P3 fins a 6è de primària.

Cal recordar que l’escola Doctor Alberich i Casas, l’any 2019 va participar en els pressupostos participatius de Reus, guanyant així (juntament amb l’escola Ciutat de Reus) una dotació de la instal.lació d’un desfibril.lador al poliesportiu lleuger municipal de la nostra escola. Tot i que resta pendent la seva execució, l’ encàrrec tècnic ja s’ha realitzat.

Aquí us adjuntem un vídeo sobre la importància de tenir un desfibril.lador a prop, entre tots podem salvar vides en temps de pandèmia.

Nou protocol de SVB+DEA en temps de COVID