Premi Espiraledublogs

Per segona vegada, l’Escola participa als premis més importants a nivell de Blocs Educatius, els Premis Espiraledublogs.

Hem presentat el Bloc de l’Escola, ja que n’estem molt orgullosos i contents i a més a més volem compartir tot allò que fem amb la resta de Comunitats Educatives del món. Ja sabem que vosaltres també en gaudiu molt i és per això que us animem a fer-hi encara més aportacions i comentaris.

Gràcies per la vostra participació!

Qualsevol idea que tingueu per millorar la web i els blocs, ja sabeu que podeu escriure al mail e3005753@xtec.cat de l’escola i fer-nos-la saber! Gràcies a tots!

Enllaç dels premis: espiraledublogs

Premis Espiral