Per carnaval viatgem als sons del Brasil

Aquests dies ens transportem al Brasil, el bressol del Carnaval! una festa esbojarrada i divertida que se celebra cada any abans del dimecres de cendra, que marca el principi de la Quaresma.

La cançó que escoltem aquests dies “pra que discutir con madame” és una cançó del músic i cantant brasiler João Gilberto, però interpretada per Rita Payés, una trombonista i cantant de jazz i bossa nova catalana.

Aquest estil musical, es caracteritza també per utilitzar la improvisació a l’hora d’interpretar, així com la tècnica de l'”scat“, que consisteix en cantar melodies i ritmes improvisats amb síl·labes sense sentit, molt sovint amb un toc d’humor. Escoltant la cançó… podeu distingir quan la Rita està fent “scat”?

Esperem que us agradi aquesta samba – bossa nova i que gaudiu del Carnaval!