Nous documents a la web de l’escola

Hem incorporat nous documents a la web de l’escola prou importants perquè us ho fem saber aquí. Són els següents:

• Inf. bàsiques de funcionament 2014/15: Conté la mínima informació del centre que tots els pares han de conèixer.
  • NOFC: Documentació amb les Normes d’Organització i Funcionament de Centre.
  • Calendari de festes 2014/15: Recull de festes i festivals de l’any amb una breu descripció.
  • Carta de compromisos: Document en què l’escola, la família i els alumnes signen comprometent-se a un seguit d’accions amb la finalitat de potenciar la comunicació, participació, implicació i compromís entre l’escola i les famílies en l’educació dels infants.
  • Pla de Convivència: Pla que té com a objectiu la integració efectiva de tot l’alumnat.