Música medieval… per rebre la Princesa i Sant Jordi !!

I després d’escoltar la magnifica versió interpretada pels alumnes de 6è de l’escola sobre la cançó “Walking on sunshine” de la cantant Katrina and the Waves, entrem en la setmana medieval de la diada i la llegenda de Sant Jordi. Quina millor manera d’entrar en contacte amb l’època i el caràcter medieval que mitjançant les bandes sonores. Són nombroses les pel·lícules ambientades en el període medieval sobre les quals grans compositors com James Horner, John Williams o Basil Poledouris han creat un fil musical per ambientar i decorar l’escena audiovisual i donar major realisme i impacte en l’espectador quan visualitza la producció audiovisual.

Aquesta setmana a “Quan entrem” escoltarem una de les parts de la banda sonora de la pel·lícula de la llegenda del CID composta pel compositor hongarès de música simfònica i cinematogràfica Miklós Rózsa qui va incorporar instruments medievals com el llaüt, el dulcimer o l’arpa i diversos elementos de percussió de l’època.

Us convidem a fer un viatge en el temps i a gaudir de la diada de Sant Jordi!!