Mostra de teatre amb els alumnes de 6è

Els i les alumnes de 6è van formar part, el passat dijous 12 d’abril, de la XXVII Mostra de Teatre de Reus que es va realitzar al teatre de l’escola Mare Molas.

Amb molta professionalitat, els nens i nenes de l’escola van representar l’obra ‘Pel dret!’, on mitjançant una situació irònica i poc real, es va pretendre fer reflexionar sobre una sèrie de valors que no s’haurien de perdre mai.

Quina relació té Mahatma Gandhi amb un pot d’olives? En aquesta divertida obra vam poder trobar una família de refugiats amb una mare, un pare i deu fills que només tenen oer menjar un miserable pot d’olives… Però aquestes olives també les vol una família rica, que enviarà un espia per robar-les.

Durant la mostra, també vam poder gaudir de l’espectacle ‘Com més serem més riurem’ de l’Escola Pompeu Fabra de Reus.

L’obra ‘Pel dret’ també la vam poder veure a l’escola el divendres 13, amb alumnes de les altres comunitats i, posteriorment, a la tarda amb els pares, mares i familiars dels alumnes.