Llistat d’activitats a l’escola

Amb motiu de l’inici del curs escolar, us volem donar a conèixer les diferents activitats que es fan a l’escola a nivell de voluntariat i en les que participem familiars, professorat i voluntaris/es.

A continuació teniu un llistat de les diferents activitats que actualment s’estan duent a terme a l’escola. Si us interessa participar en alguna d’elles i voleu ampliar la informació, només cal posar-vos en contacte amb la persona o persones de referència.

• Grups interactius. Equip de mestres
  • Edició del Butlletí de l’escola. Teresa Nolla (tnolla@xtec.cat)
  • Xerrades i tallers proposats pels pares i mares. Laura Pla (padmalaura@gmail.com)
  • Grup de senderisme Alberikus. Jordi Francesch (somalberikus@gmail.com). Excursions un diumenge al mes per conèixer el nostre entorn més proper.
  • Comissió de festes. Núria Tugas. Contacte dilluns 8,30h a 9,30h a l’oficina de l’AMIPA. Gestiona les festes de la castanyada, Fira artesania, St Jordi, Festa dels avis i sopar fi de curs. Formada per 5 mares. Sempre es necessiten voluntaris per dur-la a terme.
  • Comissió TAC. Francesc Xavier Torrell (ftorrell@xtec.cat). Determina quines TAC (Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement) és poden millorar o afegir a l’escola. La comissió la formen professors i pares/mares de l’Escola.
  • Colla de Carnaval. Silvia Corbella i Covi Gispert (silvia.alberich@gmail.com, coviiss@hotmail.com)
  • Grup de fotografia durant els festivals. Jordi Tello. Grup de pares i mares per realitzar fotografies durant els festivals realitzats a l’escola.
  • Grup de lectura. Josep Maria Badia (josepmaria.badia@gmail.com). Trobades un divendres de cada mes i mig de 15:30 a 16:30h a la bliblioteca de l’escola. Es parla d’una lectura que prèviament s’ha recomanat o d’altres temes que puguin sorgir.
  • Futbol per a pares. Luis Vazquez (649578558). Inici propera temporada dilluns dia 15 de setembre
  • Comunitat d’aprenentatge. Mònica Callau (mcallauh@gmail.com). El curs anterior alumnes, pares, mares i mestres, vam somiar el que volíem per l’escola. Un grup de voluntaris i voluntàries van classificar tots els somnis i ara s’està iniciant la següent fase.S’han creat dos grans blocs: Infraestructures i Aprenentatge. Dins de cada bloc s’han fet diferents comissions per treballar diferents projectes. La tasca de cada comissió és impulsar-los i començar a donar forma per tal que, poc a poc, i cada cop més, la nostra escola sigui millor.

Font de la notícia: Mònica Callau