Les notícies de 3r

Els alumnes de 3r estem aprenent a escriure notícies, com que la setmana passada va ser molt interessant hem aprofitat per fer de periodistes i escriure les notícies de l’escola.

DIARI ALBERIKU                                                               17-11-14

SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ALBERICH.

Els alumnes de 3r experimenten amb els líquids.

Durant la setmana del 10 al 14 de novembre, els alumnes de l’escola Dr. Alberich i Casas van celebrar la Setmana de la Ciència. Els alumnes de 3r van experimentar la densitat dels líquids amb l’experiment anomenat “ La columna de 5 líquids” i van observar que els líquids de diferents densitats no es mesclen. També van aprendre que els líquids s’ordenen segons la seva densitat, els més densos baix i els menys densos a dalt. S’ho van passar molt bé i van aprendre molt.

clip_image002

FESTA SORPRESA A LA TERESA VALLVERDÚ

En motiu de la seva jubilació l’escola li ha organitzat una festa sorpresa.

La tarda del dijous 13 de novembre, l’escola va organitzar una festa sorpresa a la Teresa Vallverdú en agraïment a la seva feina durant tots aquests anys. A la festa hi van participar els alumnes, mestres i totes les persones que formen part de la comunitat educativa, com exalumnes, pares, avis, voluntaris,… Els alumnes van fer ballar tots els elements del Seguici Festiu de l’escola com els Nanos, la Tarasca, la Molsosa i els gegants Alberik i Alberika. Van aprofitar per batejar la nova i última creació de la Teresa, la Vallverdraga. Finalment, es va ballar una gran sardana per acabar la festa. Va ser una festa inoblidable on la Teresa es va emocionar molt.

clip_image003