L’art per dins

En el marc del projecte del segon trimestre a la comunitat de grans, “L’art per dins”, hem dut a terme l’activitat “Amb els ulls de…”

Els nostres alumnes han conegut artistes contemporànies com la Frida Kahlo, la Maya Angelou, la Shirin Neshat, la Kima Guitart, la Teresa Serrano i la Marina Capdevila. I han vist com cadascuna d’elles, a través d’una disciplina artística diferent, ha denunciat discriminacions i reivindicat el paper de la dona en el món de l’art.

Finalment, han pogut escollir amb els ulls de quina d’aquestes artistes volien mirar i s’han fet una fotografia amb una màscara que deixa veure mitja cara de la persona que observa per significar aquesta simbiosis entre la pròpia mirada i la de l’artista.