La Llengua anglesa a l’escola durant el 2n trimestre

El passat 3 de febrer l’alumnat de 6è va tenir l’oportunitat de gravar a l’escola la cançó “Unstoppable” de la cantant australiana Sia, en un projecte coordinat des dels departaments de música i anglès. La gravació es va poder dur a terme gràcies a la visita dels mestres del Camp d’Aprenentatge Pau Casals, que ofereixen als centres la possibilitat de realitzar un enregistrament sonor al mateix temps que els infants descobreixen les tècniques i trucatges que s’utilitzen en l’enregistrament professional. Normalment, aquesta activitat es duu a terme a Coma-ruga, en la seu del Camp d’Aprenentatge, on l’alumnat pot gaudir d’un estudi professional de gravació. Enguany, a causa de la Covid, i tal com ja va passar durant el curs anterior, l’activitat s’ha desenvolupat in situ, gràcies a la instal·lació d’un estudi de gravació temporal a l’escola.

La cançó enregistrada es va fer servir com a himne del IX Cros Solidari de l’escola, ja que parla d’autoestima i de la capacitat que tenim les persones de canviar el nostre entorn.

En aquest enllaç podreu gaudir de tres versions de la cançó: instrumental, amb la veu de la mestra i l’alumnat, i només amb la veu dels infants. A més, també hi trobareu la portada que van dissenyar els mateixos alumnes.

D’altra banda, El passat 9 de febrer i 7 de març, els alumnes de 3r, 4t i 5è van poder participar, per classes, d’un taller de teatre musical dut a terme per la companyia Jumping Ducks. Per aquest taller, els nens i nenes de cada nivell han après i treballat una cançó diferent. Els grups de 3r han après la cançó Happy de Pharrel Williams, els de 4t la cançó Dance Monkey de Tones and I, i els grups de 5è la cançó Shake it of de Taylor Swift. Durant el taller ha vingut una actriu, l’Andrea, per preparar un numero de teatre musical amb els alumnes.

FOTOS JUMPING DUCKS