Ja hem arribat,… i ja anem a dormir…

Després d’un dia molt intens, ja anem a dormir! Avui hem visitat Lleida, Salas de Pallars i Tremp. Demà us enviarem moltes notícies i fotografies de com va tot.

Bona nit i fins demà!

1. M Rosa Vendrell

Hola a tots, soc la mare del Sergi Cayetano, vui veura fotos de com s’ho esteo pasant, un petonas a tots en especial al meo patufet, Muacccc

2. Marta

Hola a tots! Sóc la mare de l’Albert.
    Espero que us ho passeu d’allò més bé! Disfruteu molt d’aquests dies, que són les últimes colònies junts a l’escola! Feu moltes fotos i penjeu-les, ok ?
    Un petó molt gran a tots i un d’especial pel Bertuki. Muàs!

3. Fany Alberich

Hola, sóc la mare de l’Arnau Ferré,

Esperem que us ho estigueu passant d’alló més bé, i que estigueu gaudint de les ultimes colònies de l’escola!
    Arnau, Passat’ho molt i molt bé!
    PD: Les fotos són molt boniques!

Petons des de casa.