Informació Preinscripció

INFORMACIÓ:

(Data última actualització 11 de juny)

Web del Departament d’Educació amb tota la informació en relació a la preinscripció i matricula

En primer lloc donar-vos la benvinguda a l’escola. Ja quasi heu realitzat amb èxit tot el procediment d’accés al centre.

Ara cal completar el procés seguint rigorosament el calendari i els passos de la matriculació.

Quan s’ha de fer la matrícula?
El període de matriculació d’educació infantil és del 14 al 18 de juny de 2021. Si no podeu fer la matriculació en aquestes dates, cal que presenteu un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Què necessiteu per fer la matrícula?
Carnet de vacunes (original i fotocòpia). Si no es té el carnet de vacunacions, s’ha d’aportar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el vostre fill o filla no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal aportar un certificat mèdic oficial justificatiu.
Targeta sanitària (original i fotocòpia).
DNI pare i mare (original i fotocòpia).
Llibre de família (original).
Fotografia (format carnet a info@alberichicasas.com indicant el nom i el curs de l’infant). O portar 2 fotografies tamany carnet a secretaria.

Com es fa la matrícula?
Contacta amb l’escola info@alberichicasas.com o 977332362 per concertar cita per formalitzar la matrícula dins el període establert per a la matriculació.
Prepara la documentació i la informació que necessites per fer la gestió.
Ves al centre per formalitzar la matrícula.

I a partir d’ara… què?
Enhorabona! Has completat amb èxit tot el procés d’escolarització del teu fill o filla. El centre t’explicarà tots els passos a seguir a partir d’ara.
Recordeu que teniu a la vostra disposició també l’espai informatiu de la Generalitat de Catalunya.

Ara comença una etapa molt emocionant i important per al teu fill o filla, i per a tota la família. Gaudiu-ne molt!

Si teniu algun dubte, pregunta podeu posar-se en contacta en aquest mateix correu info@alberichicasas.com o trucant el telèfon 977332362

(Horari de secretaria de dilluns a divendres de 08.00 h a 14.15 h)