“I tu, quin paper hi jugues?”

El dia 8 d’octubre, els alumnes de la comunitat de mitjans  de l’escola vam començar el projecte que estem fent aquest primer trimestre. El projecte de la Comunitat de Mitjans es diu “I tu, quin paper hi jugues?”. Es tracta d’un projecte social on es treballen les desigualtats entre nens i nenes en diferents aspectes de la vida quotidiana. Això ho duem a terme mitjançant activitats i dinàmiques en cada nivell.

En primer lloc, vam jugar a jocs de carreres, on la mestra donava tres punts als nens i un a les nenes que guanyaven, respectivament. Tot això per fer-ne després una reflexió. Un altre dia, les nenes vam estar fent Innovamat i llegint llibres, mentre els nens vam netejar i ordenar l’aula. Una altra activitat va ser escriure i parlar en petits grups sobre com ens havíem sentit, tot donant la nostra opinió personal.

Per altra banda, vam dur a terme una activitat sobre el color blau i rosa amb uns vídeos. També vam fer una dinàmica on havíem de classificar joguines i jocs on opinàvem si eren de nen o nena. A continuació, en vam parlar realitzant una fitxa i com a última activitat vam analitzar anuncis televisius.

Tot i això, no sabem encara com acabarà el projecte, però estem aprenent moltes coses noves!

(text escrit pels infants de la classe de la Tronada – 3rB)