I SI TORNEM… QUAN ENTREM ESCOLTEM!!!

Estimats i estimades alumnes : quan el 12 de març ens vam acomiadar, cap de nosaltres podia imaginar que la tornada seria tan llunyana i estranya. Però així és i l’haurem de viure amb alegria però també amb molta responsabilitat. Per cert, no tot és negatiu, perquè una cosa bona que ens ha portat la Covid és que ara som 6 mestres de música! I per això des d’aquí volem donar la benvinguda a l’Àngela, la Míriam, l’Albert i la Duna.

Ja sabeu que des del Departament d’Art sempre ens agrada buscar la música més adient a cada moment i en aquest cas us proposem una cançó d’en Miki Núñez que molts de vosaltres coneixeu : “Escriurem”. Però posarem una versió que ha fet amb diversos artistes. En concret, l’acompanyen els també terrassencs Doctor Prats i Lildami, així com Natalia Lacunza, Els Amics de les Arts, Alba Reche, Judit Neddermann, La Pegatina, Suu, Blaumut, Sey Sisters, Buhos, Sara Roy, Bely Basarte, Cesk Freixas i Maren. La iniciativa s’emmarca dins les accions de la campanya #JoEmCorono, que té com a objectiu recaptar fons per a la recerca en relació al coronavirus.

La frase de la lletra que més es repeteix diu “Escriurem que mai no va ser fàcil” , com tampoc és fàcil tot el que estem vivint, però no tingueu cap dubte que de tot el que passa en sortirem més forts.

Esperem que en gaudim molt i ens acompanyi amb molta emoció en aquest inici de curs 20-21.