Fira d’artesania a l’escola

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió de Festes de l’escola us informem que el proper 14 de desembre es durà a terme la I FIRA D’ARTESANIA A L’ESCOLA. Sabem que hi ha moltes mares, pares, àvies, avis que fan treballs de ganxet, bisuteria, decoració, vimet, pastissos… Ja que s’acosten festes on qui més qui menys ha de fer algun regalet, us oferim l’oportunitat d’ensenyar-nos el que feu . Els possibles beneficis seran per la persona, a canvi se li demanarà col.laboració amb algun “present” per la cistella de nadal de l’escola.

Us animem a que us engresqueu o participant o gaudir de la FIRA.

La Comissió de Festes

* Per més informació dirigi-vos a sandra.paixa@gmail.com.