Escoltem “THE TYETS” perquè la música tradicional també és moderna!!

Quantes vegades hem sentit a dir, que no ens agrada la música clàssica o que les sardanes només són per als avis i àvies? Doncs ha arribat aquest grup tan jove, THE TYETS, amb la cançó “COTI x COTI” a reivindicar tot just el contrari, que la música és música i tothom, segons el moment, pot gaudir de tots els estils. I és així que han fusionat reggaeton i sardana, i com diuen els nostres infants… HO ESTAN PETANT!!

A l’Alberich fa anys i panys que els i les nostres alumnes ballen sardanes, i sabem com els agraden. Però ens satisfà molt veure que grups tan joves potencien la nostra dansa, perquè calen referents que ens ho vagin recordant. Som-hi doncs…tothom a ballar!!!

ENTREVISTA THE TYETS