Escoltem l’artista més polifacètic

L’artista Charles Aznavour ens ha deixat fa uns dies i des de l’escola també li hem volgut dedicar un petit homenatge.

Va ser un gran compositor i músic de la cançó francesa. També era conegut com el “Frank Sinatra francès”, ja que al llarg de la seva carrera va fer centenars de gires per tot el món amb una llarga discografia, treballant amb artistes com Edith Piaf (cantant de la famosa cançó “La vie en rose”).

La cançó Les Comédiens parla sobre la vida dels còmics i els cantants de carrer, presents en el seu passat familiar. A més, ens transmet molt bona energia i ganes de ballar!

Per saber més sobre Charles Aznavour