ESCOLTEM A LA PIANISTA I COMPOSITORA CLARA PEYA

Aquests dies, tot coincidint amb el 8 de març, Dia Internacional de les Dones volem tornar a reivindicar el paper de les dones compositores a la música! Ja que tot i que han estat durant segles a l’ombra dels homes, sempre han estat molt presents al llarg de la història de la música. Aquí teniu una llista interminable que ho demostra!

Un dels exemples d’aquests fets és la pianista i compositora clàssica Clara Wieck, que va haver de deixar de compondre per tocar les peces de piano del seu famós marit, Robert Schumann renunciant així al seu talent artístic.

Així, aquests dies quan entrem escoltem la cançó OCEANES de l’artista Clara Peya, pianista i compositora contemporània que amb aquesta cançó vol fer un homenatge a les dones i reivindicar el seu empoderament.