Entrem a l’escola movent tot el cos!

Aquests dies a l’escola estem practicant i experimentant amb la percussió corporal com a instrument i forma d’expressió corporal. Però, i si fos possible crear patrons rítmics només amb els peus, convertint-los en un instrument de percussió?

En això es basa el claqué, o tap dance. Les persones que ballen claqué combinen dansa i música per crear coreografies i acompanyaments rítmics, utilitzant unes sabates amb metall a la sola per poder percudir-les contra el terra. En aquest cas, Demi Remick acompanya al grup de música Postmodern Jukebox, que versiona música actual amb tocs de swing i de jazz, per interpretar la banda sonora dels jocs de Super Mario Bros. I és que les bandes sonores als videojocs són tan importants com ho són a les pel·lícules!

Aquí us deixem l’enllaç a la versió, però us animem a indagar més en les versions de Postmodern Jukebox i en les bandes sonores d’alguns videojocs!

Super Mario Bros (Tap Medley) – Postmodern Jukebox ft. Demi Remick