ENS HA DEIXAT … MONTSERRAT CABALLÉ.

I és que aquest inici de curs no donem l’abast. Si la setmana passada us parlàvem d’en Charles Aznavour, no vam ser a temps d’escoltar la seva música que coneixíem la trista notícia de la mort de la gran soprano MONTSERRAT CABALLÉ. Tot i viure en un país tan petit, hi ha nascut molt de talent, i Montserrat Caballé n’és un bon exemple. De vegades pensem que l’Òpera no és per a nosaltres, o senzillament opinem que no ens agrada abans d’escoltar-la. Montserrat Caballé va fer molta feina en aquest sentit, ja que si bé va cantar en els més prestigiosos teatres d’Òpera del món, no va tenir cap problema en cantar música més popular o fins i tot moderna.

Mostra d’aquest tarannà són els següents tres vídeos : El primer és “Oh mio babbino caro”, de G. Puccini. El segon és el que escoltem aquesta setmana per entrar, i canta en companyia de la seva filla la cançó “Seràs en el meu cor”, de la pel·lícula Tarzan. I en tercer lloc no podíem deixar de posar la cançó que va interpretar amb l’inoblidable Freddie Mercury dedicada a Barcelona.  De ben segur que ara tots dos deuen tornar a cantar junts…

Per a saber-ne més : Montserrat Caballé