Les classes de 4t representem “On són les princeses?”

El passat divendres 20 d’abril, els i les alumnes de 4t, vam realitzar l’obra de teatre anomenada “On són les princeses?”.

Aquesta ens endinsa en un món ple de fantasia on unes princeses i un príncep són raptats per unes malvades bruixes i uns cavallers acaben petrificats a l’intentar salvar-les.

Seguidament, unes astutes fades despetrifiquen els cavallers i aprofiten per convertir-los en els seus servents, però el rei els acaba trobant i acaba trencant el seu encanteri.

Tots junts s’endinsen al bosc i acaben trobant les princeses. Finalment ho celebren al palau del rei fent una gran festa.

Alumnes de 4t