El tomb a l’estany i algunes imatges més!

Dimecres 10 d’abril

Alguns alumnes de 5è i 6è hem anat a donar un tomb de 7km, fent fúting al voltant de l’estany de Banyoles.
Hi havien tres grups: els més ràpids, els regulars i els que anaven caminant. A mesura que anava passant el temps, alguns alumnes, fatigats, del cansament anaven abandonant, tot i això la majoria hem aguantat corrent fins al final.
SOM UNS CRACKS!!!

Edgar, Marc, Arnau, Neus, Marina, Jan, Jordi, Adrià, Vié, Júlia, Pau, Fede, Maria, Marina i Evelyn

1. Elisabeth

SANTIIIIII!, on ets?. No veig al Pere tampoc… Això és preocupant. I la Teresa????
    Nens avui és l’última nit, aprofiteu que ja descansareu el finde que no tindreu deures.

2. MIQUEL SOTO

Bona tarda miqueló, per les fotos veiem que t’ho estas passant d’allò més bé, deix unes quantes forçes pel fi de setmana que el tens bastant complicadillo amb el fútbol je je je. Molts petons de tots!!!!

Mama, Papa, Sarai i Angel.

3. Estrella

Que vagi molt bé l’última nit!!!!! Ja tenim ganes de que tornis, ja sabem que tu no!!!!!. Salvadoret diu que a les properes colònies només et deixem anar 5 min…., no ens ha semblat mala idea jajaja.
    Petonets per tots i fins demà!!!!

4. roger i gerard guardiola

Bona nit, demà ja hi seràs aqui!!!!, encara que no t’ho creguis t’enyorem molt. Ens costa una mica dormir a l’habitació sense tu. Petons i abraçades. Ah! els papas diuen que també t’enyoren.

5. roger i gerard guardiola

Bona nit Edgar, demà ja hi seràs aqui!!!! Encara que no t’ho creguis t’enyorem molt. Es dificil dormir a l’habitació sense tu. Ah!! els papas diuen que també t’enyoren. Fins demà. Petons i abraçades.

6. roger i gerard

Bona nit Edgar, demà ja hi seràs aqui Encara que no t’ho creguis t’enyorem molt. Es dificil dormir a l’habitació sense tu. Ah!! els papas diuen que també t’enyoren. Fins demà. Petons i abraçades.

7. Ramon

Ei, ja veiem que tot va bé. No pareu de fer activitats!
    Esperem que us ho esteu passant molt bé, i ara deveu estar a la disco!!
    Que acabi de provar per Girona demà i fins a la tornada.

8. CARLES I NÚRIA

Hola a tots i totes,
    Aquesta és ja la vostra última nit de colònies.
    I segur que el que us queda serà tan o més divertit i interessant que el que heu fet fins ara…
    Per cert Clara, ens agradaria veure’t en alguna foto. Que t’amagues de la càmara?
    Bé, disfruteu i descanseu.
    Bona nit a tothom i fins demà.

9. Aïda

Ja vec que t’ho estàs passant molt bé, Marc! I felicitats amb una mica de retard, ja m’explicaràs el munt de coses que heu fet aquests dies! Un petó!