Construccions d’estructures amb salze per als patis (POEFA)

El passat dilluns, 9 de març, es van dur a terme les construccions de túnels de salze per als patis de Primària i de Petits.

Aquesta actuació ha estat possible gràcies a una subvenció de la Unió Europea, en el marc dels Projectes amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA), que es divideixen en un ventall d’accions relacionades amb els eixos de l’art, la natura i el moviment.

L’empresa especialitzada Pont de Querós ha estat la responsable d’aquesta instal·lació, comptant amb la col·laboració i participació de l’alumnat de 5è i 6è, que ha realitzat aquesta activitat dins l’horari lectiu, a l’hora d’hort.

Aquests túnels són estructures vives que tindran una funció múltiple: ornamental, paisatgística, lúdica, espai d’ombra, …

Aquí us deixem unes quantes imatges.