Consell d’infants

Avui, dijous  dia 9 de març del 2017, ha començat el consell d’infants.

La setmana passada  des de primer fins a sisè, es va escollir un representant de cada classe. Un o dos cops per trimestre es reuniran amb l’equip directiu  per parlar sobre diferents temes que preocupen als nens i els adults no detecten. En aquest consell l’escola intenta millorar respecte a nosaltres, els nens.

A la primera reunió s’ha parlat sobre què podem fer i decidir a l’escola. Hi ha diferents temes a parlar com ara que agradaria  que incorporessin al pati. S’ha encarregat als representants que portin  els temes que s’han parlat al consell , a la següent reunió,  els representants exposaran les idees dels seus companys que han parlat a l’hora d’assemblea, l’equip directiu ho debatrà amb el consell escolar. No totes les propostes mostrades es podran fer realitat.

Paula i Heura de 6è