Comencem escoltant “Som Alberich” i de cap a la Festa Major!!!

Com no podia ser d’altra manera, hem volgut començar el nou curs amb la cançó que vam compondre entre tota la comunitat per a celebrar que la nostra escola feia 40 anys. La música sempre ha gaudit de molta consideració a l’Alberich i ha estat present en molts dels esdeveniments que han anat succeint durant aquests 40 anys. El curs passat per tant, va ser molt emotiu per a tots, però encara més per a tothom a qui li agrada la música, ja que els Premis d’Educació Baldiri Reixac van tenir la deferència de reconèixer-nos les activitats que vam preparar per  a la Setmana de la Música.

I un cop començat el curs, a Reus tenim Festa Major, i a l’escola sonarà la “Cúmbia de Festa Major” del grup reusenc “Canya d’or”.Us deixem a continuació les cançons i el video del Baldiri.

Bona Festa Major!!!

SOM ALBERICH :