1. MARISA

QUE GUAY!! QUÉ FOTOS MÁS BONITAS!! ME ENCANTARÍA ESTAR ALLÍ CON VOSOTROS!! QUE ACABEIS DE DISFRUTAR MUCHO DE LA MONTAÑA Y TODOS SUS ENCANTOS, QUE NO SON POCOS. BESOS PARA TODOS Y UNO HASTA EL INFINITO Y MÁS ALLÁ PARA MIRIAM!!!!

2. Sarai( Miquel Soto) ex alumne.

Miqueló, espero que aquestes colónies, al ser les últimes, et deixin un molt bon record, tant de l’escola com dels seus mestres. Són moments únics, que sempre els recordarás, jo encara m’hen recordo de moltes de les sortides i de molts mestres!!

No feu molta festa per la nit, encara us treuran a dormir fora! ja, ja, ja.
    Disfruta-ho que ja queda poquet! Un petonás guapo!

Record a tots els ‘profes’, en especial als que més em coneixen ( Pere, Pepa, i la Teresa( que ja m’han dit que aquest any et jubiles). Molts petonets!!

3. Aleix Fernandez

Hola Pau sóc l’ Aleix, t’ ho passes bé?? He vist les fotos dels animals i són molt xules. Tinc ganes defer sise i venir jo. Fins demà!!!

4. Família Montoya Cid

Hola penya !!!
    Fantàstiques fotos, disfruteu a tope de les colònies i de la última nit tots junts.
    Una abraçada ben forta a tots, ens veiem demà a l’escola.
    Moooolts petons Júlia !!

5. INES (IVAN CARAYOL)

Muchísimas gracias por las fotos. Son geniales!!! Que montón de cosas que estáis viendo. Guau!!! y los animales, le habrán encantado a Iván. Y esta noche de discoteca, supongo. Pasarlo super bien. Un abrazo a todos y un besote fuerte para Iván. ( Iván, el Señor Bolsón te está esperando para saltar y planear).

6. Oria Capella

El Gabriel l’heu perdut???? Ni rastre d’ell, sort que el vaig veure marxar amb el bus si no pensaria que no hi es.
    Siguiu divertint-vos tant..

7. Beatriz Porto Cañero

Hola,,,,buenos días,,,,,,,,por lo que veo tenéis buen dia, espero que sea así, un beso a tod@s desde Reus,,,,,,,os estamos esperando con los brazos abiertos,,,,buen viaje…………