Cloenda del projecte First Lego League de 6è

El passat dissabte 8 de febrer va tenir lloc, a la Fira Tecnoparc de Reus, la fase provincial de Tarragona de la First Lego League.

La nostra escola participa cada any en aquest projecte de ciència, tecnologia i robòtica, amb l’alumnat de 6è. Es formen quatre equips entre les dues classes que, al llarg del primer trimestre i part del segon, es dediquen a buscar una solució innovadora a un problema relacionat amb el repte de cada any (en aquesta edició es tractava d’aportar solucions sostenibles al disseny i funcionament d’edificis i ciutats), a més de programar un robot que ha de completar unes missions i obtenir la màxima puntuació possible.

Els quatre equips (Water Reusers, Energy Lego, Green City Helpers i Alberichcity) van presentar els seus projectes i les seves habilitats de programació amb els robots en una Micro FLL a l’escola, el 31 de gener, davant d’un jurat. Després d’un intens matí, amb molts nervis, dos dels quatre equips es van classificar per anar a la fase provincial. Allà, en competició amb 29 equips, l’escola va obtenir dos premis, el de Millor Entrenador per a Xavier Torrell, i el de 2n millor projecte d’innovació per a l’equip Energy Lego, de 6è A.

Arribàvem així al final d’un llarg camí. Aquesta setmana podeu veure una petita exposició al hall de l’escola sobre aquest projecte. Aquí us deixem unes imatges de tot plegat…

Fins l’any vinent, FLL!