Choosing our Pet in P5

Els alumnes de P5 acabem de triar les nostres mascotes d’Anglès que ens acompanyaran al llarg de tot el curs. A la classe del Carrasclet hem triat un dog, i a la classe dels Gegants hem acabat escollint un rabbit. Fins i tot hem decidit com es diran: Bella, the dog, and Bunny, the rabbit.

Tenir una mascota és important pels infants ja que els hi dona confiança per expressar-se en una llengua estrangera. Poden dirigir-se a la mascota o agafar-la per comunicar-se a través d’ella, així que és una gran ajuda perquè els més petits se sentin segurs a l’hora d’utilitzar la llengua.