Chocolate Egg Hunt

Durant aquesta setmana hem gaudit de diferents activitats relacionades amb “Easter” a l’àrea d’Anglès. La comunitat de grans hem treballat el vocabulari relacionat amb aquesta celebració i hem fet una manualitat. A més, els alumnes de 1r i 2n vam realitzar l'”Egg Hunt” a partir de pistes amagades en alguns objectes de l’escola, les pistes estaven escrites en un codi secret que havíem d’anar desxifrant. Finalment, vam aconseguir trobar els “chocolate eggs”!

Els infants de P5 vam portar ous bullits de casa i els vam pintar amb retoladors. Vam explicar la història de l'”Easter Bunny” i vam decidir deixar els nostres “eggs” dins d’un cistell a la classe d’Anglès perquè l'”Easter Bunny” ens els amagués pel pati. I realment, hem tingut una bonica sorpresa quan ens hem adonat que el cistell era buit i havíem de sortir al pati a buscar els nostres “eggs”. Però no només això, a més hem trobat “chocolate eggs” al costat dels nostres ous pintats.

Clicant damunt de cada curs podreu veure les fotografies:

CARRASCLETS i GEGANTS

PRIMER