Certamen de Lectura en veu alta

Aquest divendres, 6 de març, hem celebrat a l’escola la fase de selecció dels finalistes de l’escola per al Certamen de Lectura en Veu Alta, a nivell de tot Catalunya, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana amb el suport de la Generalitat de Catalunya, a través dels diferents Centres de Recursos Pedagògics (CRP).

El certamen que té l’objectiu d’incentivar la lectura i l’expressió oral entre els nois i noies.

Després d’una tria per classes, en que el propi alumnat va avaluar i votar els companys/es que ho havien fet millor, els i les 5 representants de cada grup van pujar a l’escenari per sotmetre’s a l’escrutini del jurat.

Els finalistes de l’escola (en dues categories diferents, 3r i 4t per una banda, i 5è i 6è per l’altra), aniran a la fase comarcal el proper mes, que tindrà lloc a la Sala d’actes del Centre de Lectura de Reus.

Aquí us deixem unes quantes imatges.