Celebrem la setmana de la Pau amb música

El 30 de gener se celebra el dia de la Pau, en record del dia en què va morir Mahatma Gandhi. A l’escola ja fa dies que estem treballant personatges cabdals en l’àmbit de la Pau. I és així que a música hem aprofitat per incidir en la figura de qui va ser un gran músic, però a més un home de Pau. Ens referim a PAU CASALS.

Per aquest motiu avui ha vingut un ex-alumne, en Martí Rosselló, a tocar una de les peces que més va popularitzar aquest gran músic : “El cant dels ocells”. Ens agrada molt poder compartir aquestes estones amb tots vosaltres.

I com deia en Pau Casals : “Les úniques armes de què disposo són la batuta i el violoncel ”. Segurament ens aniria millor a tots si féssim com ell. Bona setmana de la Pau!!