La Marató de TV3 a l’Alberich i Casas

Un any més, l’Amipa de l’escola Alberich i Casas organitza actes solidaris en benefici de La Marató de TV3.

Enguany, divendres 14, un concurs de truites amb un gran èxit de participació de tota la comunitat educativa.

Els alumnes de 6è., previ tast de les truites, van atorgar els següents premis:

A la truita més gustosa                 A la més original                             A la millor presència

Diumenge 16, caminada amb el grup de senderisme Alberikus, i a la seva tornada, vermut popular, amb les actuacions de les Corals Alberichor i Picarols, així com el grup Rock Inside.

S’han recaptat 751€ que aniran íntegres en benefici de La Marató de TV3.

Agraïm també la col·laboració de M.F.Menjadors i Conserves Joan de Reus.

L’Amipa Alberich i Casas, a més de la seva dedicació en la organització d’aquests actes, participa també amb l’aportació econòmica de 204€, per la compra de material.

Si voleu col·laborar amb aquest o altres actes organitzats per l’Amipa, poseu-vos en contacte a amipa.alberichicasas@gmail.com o directament a l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes per participar!