Alberikus – Sortides pel mes de juny

Diumenge dia 10/06/2012 – Capafonts (Font de la Llúdriga)

Aquest mes de juny tornarem al riu Brugent. Aquest cop anirem a La Font de La Llúdriga, suau passejada que ens portarà des de Capafonts fins a la capçalera del Brugent. El recorregut passa en molts trams per la vora del riu, si voleu porteu banyadors, tovalloles, etc per si us animeu a fer un bany. La distància d’anada i tornada és d’uns 5 Km. En acabar l’excursió anirem a dinar a l’Ermita de Barrulles. Qui es vulgui quedar, s’ha de portar el menjar i el beure.

Com sempre quedarem a les 9:00 a l’escola.

Tel. Contacte: 670 856 236 (Jordi) ; 607 34 06 51 (Pep) – somalberikus@gmail.com

Dissabte dia 30/06/2012 – Llaberia (Sortida Nocturna)

I per acabar el curs, els Alberikus tornarem a fer una sortida semi-nocturna. Aprofitant que faltaran pocs dies per tenir Lluna Plena, tornarem a la Serra de Llaberia per observar la posta de sol des de la Miranda, el punt més alt de la Serra.

Quedarem a l’escola a les 17:30 i anirem fins al poble de Llaberia on deixarem els cotxes. En una mica més d’una hora arribarem al radar metereològic, just al costat de la Miranda. Mentre gaudim de la posta de sol podem fer un berenar-sopar, i quan es comenci a fer fosc, tornarem per una pista força ampla. Com que la tornada serà de nit, us recomanem portar llanternes i roba d’abric.

Com que el curs ja haurà acabat, qui estigui interessat en aquesta sortida, ens pot fer arribar un correu o un nº de telèfon per poder avisar-vos en cas de suspendre-la.

Trobareu informació de la ruta a: http://www.serrallaberia.cat/pdf/Llaberia.pdf