AJUDA’NS A RECOLLIR ALIMENTS!

Aquest proper divendres 29 de març, l’escola organitza el VII Cros Solidari! Com cada any, podeu anar portant aliments a l’escola (oli, llet, arròs,…) fins el mateix dia del Cros. Aquest any, però, som els nens i les nenes de la Comunitat de Mitjans, a través del projecte Com ho podem fer per a què tothom mengi bé?, qui ens encarreguem d’organitzar la campanya de recollida d’aliments.

Per tal de visibilitzar la campanya i que tothom a la comunitat educativa de l’escola estigui al corrent del que volem aconseguir, hem elaborat materials divulgatius que heu anat rebent durant aquestes setmanes, un d’ells és aquest:

AJUDA’NS A RECOLLIR ALIMENTS!