Halloween a l’escola i 7a edició del “Traditional Pumpkin Contest”

Durant la celebració de la Festa de la Castanyada d’avui podeu passar pel vestíbul de l’escola i gaudir de les Jack-o’-lanterns que ha preparat l’alumnat de 6è. Trobareu les butlletes per votar les tres carabasses que més us agraden al costat de l’urna de les votacions. Els guanyadors i guanyadores del concurs es publicaran aquesta tarda en aquest mateix article un cop recomptats els vots.

A més, en el mateix lloc, podreu donar un cop d’ull a les tasques realitzades pels alumnes de P5 a 6è al voltant de la temàtica de Halloween. Si no en teniu prou amb el recull de fotografies i treballs exposats a l’entrada de l’escola, cliqueu damunt dels següents enllaços per saber-ne més:

P5 TRICK OR TREAT

1r HALLOWEEN PARTY

2n SPOOKY TREASURE HUNT // BANANA GHOST POPS

Si a més teniu ganes de fer a casa la recepta de les Banana Ghost Pops, cliqueu aquí i seguiu la recepta que vam fer els alumnes de 2n.

Thank you for your participation 6th graders! We would like to thank you all so much for your participation in the 7th edition of the HALLOWEEN PUMPKIN CONTEST. All the pumpkins are great and we have noticed all the participants have worked really hard this year.