2a Sessió Consell d’Infants

Avui dia 20 d’abril, s’ha realitzat la segona reunió del consell d’infants.

En aquesta reunió tots els consellers hem exposat les propostes parlades a l’assemblea durant aquests dies.

IMG_20170420_092706

IMG_20170420_092741

Us volem comunicar que el dia 2 de juny es farà una reunió per decidir, els pares i els nens, les propostes que es durant a terme a l’escola; també us volem comunicar que els nens i nenes de l’escola dibuixaran un logotip per marcar tot allò que ha estat pensat per nosaltres, els nens.

A partir d’avui fins el 2 de juny es podran anar pensant i afegint més propostes sobre com podem millorar l’escola, els consellers mostraran les propostes a l’escola.

IMG-20170420-WA0004

Paula i Heura de 6è

1. nuria bruno

Una molt bona proposta per ensenyar-los a pensar, a prioritzar, a decidir, a equivocar-se . ..
    I a saber, que malgrat no sempre podem fer el que volem , això no vol dir que ens faltin les ganes de seguir-ho intentant.
    Bona feina equip directiu !