Recaptació per la Marató i fotos de l’obra “Figuretes de pessebre”

Benvolguts pares i mares de l’escola,

El dissabte dia 15 de desembre vàrem representar l’obra de teatre “Figuretes de pessebre”, on els alumnes dels extraescolars i el Grup de Teatre Alberikus us vàrem entretenir la tarda. Tots ens ho vam passar molt bé, el teatre era ple i vàrem tenir felicitacions de tota mena.  També aprofitàrem l’ocasió per recaptar uns quants diners per La Marató de TV3, en total 193’79€ que ja els hem donat.
Si voleu podeu veure’ns a la web de tv3 de La Marató, cliqueu aquí i busqueu Reus amb l’activitat Obra de Teatre Figuretes de Pessebre (16-12-2012).

Volem donar-vos les gràcies pel suport i els donatius.

Grup de Teatre Alberikus.