Extraescolars 2023-2024

INSCRIPCIONS DEL CURS 23-24 (SETEMBRE 2023)

Les activitats extraescolars són totes aquelles activitats fora de l’horari lectiu escolar i que esdevenen una proposta educativa durant el temps de lleure dels infants.

Des de l’AFA Doctor  Alberich i Casas oferim un ampli ventall d’activitats extraescolars en franja de tarda a partir de les 16:30h a 17:30h. Així com durant el Temps de Migdia.

Actualitzades activitats TEATRE MUSICAL, ANGLÈS

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2023-2024

• Les activitats es duran a terme sempre que hi hagi un mínim d’inscrits.
  • Es farà per ordre d’inscripció
  • Seran grups reduïts.
  • Les activitats es pagaran mensualment
  • Les futures baixes s’han de demanar abans del dia 15 del mes en curs, la baixa serà efectiva al mes següent, per tramitar la baixa heu d’enviar un mail extraescolars@alberichicasas.com, indican nom i cognoms del nen/a, curs i l’activitat a la que es vol donar de baixa.

Una vegada tinguem les dades de les persones que faran cada activitat ens posàrem en contacte per informar-vos.

L’oferta d’activitats extraescolars és gestionada per l’Associació de famílies. La voluntat és oferir un servei complementari seguint el model d’ensenyança de l’escola, per al desenvolupament dels infants i que comprengui una àmplia tipologia d’activitats i QUALITAT d’aquestes.

COM ÉS FAN LES INSCRIPCIONS:

• Per ordre d’inscripció i fins a exhaurir places.
  • Si l’alumne/a s’inscriu a més d’una activitat, heu d’emplenar un formulari nou per cada activitat que faci.
  • Si alguna activitat no arriba al ràtio marcat l’activitat pot ser suspesa.
  • Per fer la inscripció AL SEGÜENT FORMULARI:

FORMULARI  D’INSCRIPCIONS  (FER CLICK) (ACTIU AL SETEMBRE)

Un cop tancades les inscripcions, us enviarem la confirmació per correu electrònic de les activitats que han sortit així com del material necessari.

NOVETATS CROSSFIT KIDS. HOCKEI,BRODWAY(TEATRE MUSICAL), NATACIÓ, BALL URBÀ I BASQUET

OFERTA ACTIVITATS 2023-2024
INFORMACIÓ ACTIVITATS 2023-2024