Preinscripció i matrícula. Curs 2018-2019.

Preinscripció ESO

Preinscripció Batxillerat i CFGM

• Dates: del 14 al 24 de maig del 2018

Preinscripció CFGS

• Dates: del 29 de maig al 7 de juny del 2018

Informació del Departament d’Ensenyament sobre preinscripció i matrícula

Formació de l’empresa Promax a l’Institut Lacetània

L’empresa Promax, que es dedica a la fabricació i comercialització d’aparells de mesura en l’àmbit de l’electrònica i telecomunicacions, va realitzar una formació sobre els seus productes als alumnes del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicació i Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques. L’acció formativa es va centrar sobretot… Llegeix més»

Visita dels alumnes del CFGM d’IEA a l’empresa Domini Ambiental

Els alumnes del CFGM d’Instal·lacions Electrotècniques i Automàtiques (IEA) han visitat l’empresa Domini Ambiental que es troba en el Polígon Sta. Anna de Santpedor. Allà han pogut fer-se ressò de l’actualitat de la tecnologia relacionada amb l’energia solar tèrmica i fotovoltaica, l’aerotèrmia i la geotèrmia.… Llegeix més»

Visita Prefabricats Pujol

Dimarts passat ,el Departament d’EIOC (Edificació i Obra Civil), ens vàrem desplaçar fins la Seu Central de l’empresa Prefabricat Pujol ubicada a Mollerussa, es tracta d’una empresa puntera en el sector.
Vam tenir l’oportunitat de visitar les  instal·lacions d’execució de prefabricats estructurals, de terratzo  i de tancaments,… Llegeix més»

Jornades Lacetània 2018: tallers per a l’alumnat de l’ESO

En el marc de les Jornades Lacetània, des del departament d’Electricitat-Electrònica s’han organitzat diversos tallers:
– Raspberry Pi Retro Game Console
– Impressió 3D
– Taller de muntatges elèctrics
– Robòtica
– Energies renovables

En aquest tallers, l’alumnat de l’ESO del centre ha pogut descobrir coses tan diverses com:
– Convertir… Llegeix més»