Matrícula. Curs 2018-2019.

Tota la informació en aquest enllaç

CFGM ADJUDICACIÓ DE PLACES VACANTS

• Divendres 13 de juliol del 2018 a les 11 hores

• Només per alumnes que han participat en el procés de preinscripció i resten en llista d’espera.
  • L’alumnat ha de ser present al centre en el moment de l’adjudicació amb DNI/NIE i full de preinscripció.
  • Pot ser representat per una altre persona amb la documentació de l’interessat.

Convocatòria Servei d’Assessorament i Reconeixement de l’experiència laboral curs 18-19

El Servei d’Assessorament i Reconeixement de l’experiència laboral (SARE) és un servei ofert pels centres públics depenents del Dept. d’Ensenyament, a través del qual es poden acreditar Unitats Formatives dels diferents Cicles Formatius a partir de l’experiència professional adquirida a través dels anys.
Consta de 2… Llegeix més»

RESULTATS PAU: 100 % APROVATS

Un any més, els resultats de les PAU del nostre institut són del 100 % d’aprovats.
Felicitem a tot l’alumnat pel treball realitzat al llarg d’aquests dos anys i per haver superat les proves PAU amb excel·lència. Des de l’institut només us volem agrair la tasca realitzada i dir-vos que ha estat un veritable plaer tenir-vos com a alumnes.

FENT TOPOGRAFIA, (REPLANTEIG) AMB TECNOLOGIA GPS

L’última pràctica topogràfica sobre el terreny   que  varen fer els alumnes de segon del CFGS Projectes d’Edificació, va consistir en fer el replanteig d’una fonamentació i de  l’ eix d’un  petit vial, tot fet  amb el recolzament de la tecnologia GPS.
Aquesta pràctica s’emmarca  dintre del conveni de col·laboració establert entre… Llegeix més»