Resultats del Servei de Reconeixement de l’experiència laboral (2a. convocatòria curs 17/18)

Clicant aquí accedirà al llistat amb els resultats del Servei de Reconeixent de l’experiència laboral (SARE).
Aquest servei, permet acreditar l’experiència professional adquirida al llarg de la vida en forma d’Unitats Formatives que composen els corresponents Cicles Formatius de grau mitjà i… Llegeix més»

Els alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic participen en el muntatge de l’equip de so i llums d’una actuació

Els alumnes de 1r del CFGS de Manteniment Electrònic, acompanyats del professor Xavier Gómez, van participar en el muntatge de l’equip de so i llums per a l’actuació que la cantant sortida d’OT el 2005 Soraya, i tres grups més, van dur a terme a… Llegeix més»

Visita a la Fira Hispack 2018. CFGM de Manteniment electromècànic i CFGS de Mecatrònica

El passat 10 de Maig, els alumnes del cicle de Grau  Mitja de Manteniment Electromecànic i els del cicle de Grau Superior de Mecatrònica van visitar la Fira Hispack 2018.

Aquesta fira està dedicada al sector de l’embalatge i manutenció. Hi participen fabricants de maquinària,… Llegeix més»

3r premi a la CatSkills especialitat d’Electrònica

L’alumne Àlex Puig acompanyat dels professors Xavier Gómez i Isaac González, va participar en l’edició d’enguany de la CatSkills especialitat d’Electrònica que va tenir lloc a l’Institut Caparrella de Lleida.

Les proves del matí, desenvolupades sota l’entorn d’Arduino, demanaven realitzar un rellotge on les agulles… Llegeix més»