Convocatòria Servei d’Assessorament i Reconeixement de l’experiència laboral curs 18-19

El Servei d’Assessorament i Reconeixement de l’experiència laboral (SARE) és un servei ofert pels centres públics depenents del Dept. d’Ensenyament, a través del qual es poden acreditar Unitats Formatives dels diferents Cicles Formatius a partir de l’experiència professional adquirida a través dels anys.
Consta de 2… Llegeix més»

RESULTATS PAU: 100 % APROVATS

Un any més, els resultats de les PAU del nostre institut són del 100 % d’aprovats.
Felicitem a tot l’alumnat pel treball realitzat al llarg d’aquests dos anys i per haver superat les proves PAU amb excel·lència. Des de l’institut només us volem agrair la tasca realitzada i dir-vos que ha estat un veritable plaer tenir-vos com a alumnes.