jornada de portes obertes
Deixen l’escola i comencen l’institut. Es van fent grans i el curs que ve comencen els estudis d’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO). Per ajudar-vos en la tria de centre, els instituts públics de secundària organitzem jornades de portes obertes per a què ens conegueu de primera mà i que ens pugueu plantejar en persona dubtes, qüestions, propostes, suggeriments… sobre totes les inquietuds que tingueu referents a cada centre i als propers estudis que començaran els vostres fills. El dijous 1 de març a les 19h farem la Jornada de portes obertes al nostre institut així, que aquell dia us esperem a Lacetània 🙂

L’empresa A. Raimond – Tecniacero ens fa una xerrada sobre programació de la producció – MRP

El passat dimecres dia 7 de Febrer va venir el Sr Enric Videra, Cap de Producció de l’empresa A. Raymond– Tecniacero, per a fer una xerrada sobre el tema de la programació de la producció (MRP), dirigit als alumnes de 1er. d’Administració i Finances i de 2n de Programació de… Llegeix més»

Concurs de cartells de Carnestoltes dels alumnes del CFGM de Gestió administrativa

Els alumnes de 1er del CFGM de Gestió administrativa han participat aquest darrer 9 de febrer en el concurs de cartells de Carnestoltes del mòdul 7 “Tractament informàtic de la informació”, on es premia la utilització dels recursos utilitzats i la seva originalitat.
Entre els finalistes s’ha… Llegeix més»

Visita dels alumnes del CFGM d’IT a l’ETSETB i al Marenostrum 4

Els alumnes i professorat de 2n curs del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicació van realitzar fa uns dies una sortida a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i al Barcelona Supercomputing Centre (BSC).
A l’ETSETB, van assistir a la xerrada “El grafè i les… Llegeix més»