Matrícula. Curs 2018-2019.

Tota la informació en aquest enllaç

CFGM ADJUDICACIÓ DE PLACES VACANTS

• Divendres 13 de juliol del 2018 a les 11 hores

• Només per alumnes que han participat en el procés de preinscripció i resten en llista d’espera.
  • L’alumnat ha de ser present al centre en el moment de l’adjudicació amb DNI/NIE i full de preinscripció.
  • Pot ser representat per una altre persona amb la documentació de l’interessat.

Convocatòria Servei d’Assessorament i Reconeixement de l’experiència laboral curs 18-19

El Servei d’Assessorament i Reconeixement de l’experiència laboral (SARE) és un servei ofert pels centres públics depenents del Dept. d’Ensenyament, a través del qual es poden acreditar Unitats Formatives dels diferents Cicles Formatius a partir de l’experiència professional adquirida a través dels anys.
Consta de 2… Llegeix més»

RESULTATS PAU: 100 % APROVATS

Un any més, els resultats de les PAU del nostre institut són del 100 % d’aprovats.
Felicitem a tot l’alumnat pel treball realitzat al llarg d’aquests dos anys i per haver superat les proves PAU amb excel·lència. Des de l’institut només us volem agrair la tasca realitzada i dir-vos que ha estat un veritable plaer tenir-vos com a alumnes.