Preinscripció i Matrícula. Curs 20-21.

INFORMACIÓ SOBRE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

93 877 37 50 de 10h a 13h (telèfon del centre)
Us demanem disculpes en cas que no us poguem atendre immediatament al telèfon, estem gestionant un important nombre de sol·licituds. Si ho preferiu us podeu adreçar a nosaltres als correus electrònics propis de cada nivell educatiu:
eso@lacetania.cat
batxillerat@lacetania.cat
fp.cfgm@lacetania.cat
fp.cfgs@lacetania.cat
pfi@lacetania.cat
fp.proves.cfgm@lacetania.cat
fp.proves.cfgs@lacetania.cat
En tots els casos intentarem posar-nos en contacte amb vosaltres el més aviat possible.
Moltes gràcies per la vostra comprensió.

Matrícula presencial de continuïtat
Cita prèvia
Alumnat ja escolaritzat al nostre centre i que continua estudis d’ESO, BAT o FP
Pagament de la matrícula.
TPV.
Fotografia de l’alumnat.
Enviament.

INFORMACIÓ SOBRE BEQUES

Sol·licituds d’Ajuts per a material escolar i activitats de suport a la normalització educativa, convocat per l’Ajuntament de Manresa: document informatiu i model de sol·licitud de l’ajut

PREINSCRIPCIÓ A ESO PER AL CURS 2020-21 (alumnat nou)

Instruccions per realitzar la preinscripció

Llista de preinscripcions ordenades definitives

Publicació de l’oferta final: 6 de juliol

Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera: 7 de juliol

El període de matrícula serà: del 13 al 17 de juliol, ambdós inclosos.

INSCRIPCIÓ A LES PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GM i GS

Bústia per tramesa de documentació per prova de GM : fp.proves.cfgm@lacetania.cat
Bústia per tramesa de documentació per prova de GS : fp.proves.cfgs@lacetania.cat  Calendari de les proves
Hora de convocatòria al centre en totes les proves: 8.00 h

PREINSCRIPCIÓ A PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ (PFI-PiP) PER AL CURS 2020-21

– Auxiliar de muntatges d’instal·lacions elèctriques i d’aigua i gas
  Bústia per tramesa de sol.licitud i documentació: pfi@lacetania.cat
  Llistat de sol·licituds valorades definitiu

Oferta definitiva i llista d’admesos: 17 de juliol

PREINSCRIPCIÓ A PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ (PFI-PTT) PER AL CURS 2020-21

– Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic
– Auxiliar de fabricació mecànica i d’ajust i soldadura
– Auxiliar d’imatge personal: perruqueria i estètica
  Informació del programa
  Bústia per tramesa de sol.licitud i documentació: a8960022@xtec.cat
  Llistat de sol·licituds valorades definitiu

Oferta definitiva i llista d’admesos: 17 de juliol

PREINSCRIPCIÓ A BATXILLERAT PER AL CURS 2020-21

(alumnat nou o que cursa o ha cursat un CF, encara que s’imparteixi al nostre centre)

Instruccions per realitzar la preinscripció

Bústia per tramesa de resguards i documentació: batxillerat@lacetania.cat

Agrairíem que l’alumnat preinscrit ompli el formulari de preferència en la tria d’itinerari i matèria específica.

Llista de sol·licituds de preinscripció ordenades definitives

Publicació de l’oferta final i de les llistes d’assignació i llista d’espera: 7 de juliol

El període de matrícula serà del 8 al 14 de juliol i, del 7 al 10 de setembre, per alumnat pendent d’avaluació de setembre.

PREINSCRIPCIÓ A  CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ PER AL CURS 2020-21

(encara que s’estigui cursant un altre ensenyament al centre)
 Instruccions per realitzar la preinscripció

Els alumnes que ja estan fent un CFGM i el curs vinent faran segon, o els que repetiran primer o segon, no han de fer preinscripció. A través del seu tutor/a els arribarà la informació per realitzar directament la matrícula.

Bústia per tramesa de resguard i documentació: fp.cfgm@lacetania.cat

Publicació de les llistes amb barem provisional: 9 de juliol
El període de matrícula serà de l’1 al 7 de setembre.

PREINSCRIPCIÓ A  CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR PER AL CURS 2020-21

(alumnes que vulguin iniciar un CFGS, encara que s’estigui cursant un altre ensenyament al centre.)

Els alumnes que ja estan fent un CFGS i el curs vinent faran segon, o els que repetiran primer o segon, no han de fer preinscripció. A través del seu tutor/a els arribarà la informació per realitzar directament la matrícula.

IMPORTANT: Instruccions per realitzar la preinscripció

Bústia per tramesa de resguard i documentació: fp.cfgs@lacetania.cat

Publicació de les llistes amb el barem provisional: 13 de juliol

El període de matrícula serà de l’1 al 7 de setembre.
Important. Cicles en 3×2.
  • En cas de preinscripció a 1r curs dels CFGS d’informàtica d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ICA0) o de Desenvolupament d’aplicacions Web (ICC0), en donar-se la possibilitat de poder cursar els dos cicles en 3 anys, el primer curs és comú als dos estudis i correspon al CFGS d’informàtica d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ICA0). Així, si es desitja cursar tant el CFGS d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ICA0) com el de Desenvolupament d’aplicacions Web (ICC0), la preinscripció a 1r curs ha d’estar feta al CFGS d’informàtica d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ICA0).
  • En cas de preinscripció a 1r curs dels CFGS de fabricació mecànica de Programació de la producció en fabricació mecànica (FMB0) o de Disseny en fabricació mecànica (FMC0), en donar-se la possibilitat de poder cursar els dos cicles en 3 anys, el primer curs és comú als dos estudis i correspon al CFGS de Disseny en fabricació mecànica (FMC0). Així, si es desitja cursar tant el CFGS de Programació de la producció en fabricació mecànica (FMB0) com el de Disseny en fabricació mecànica (FMC0), la preinscripció a 1r curs ha d’estar feta al CFGS de Disseny en fabricació mecànica (FMC0).

Més informació de tots els procediments de preinscripció al web Estudiar a Catalunya: http://queestudiar.gencat.cat/ca/index.html
Consulta de la nostra oferta inicial de places dels diferents nivells educatius a: http://mapaescolar.gencat.cat/