IOC-FP

L’Institut Lacetània és centre de suport de l’IOC per als estudis d’FP. D’aquesta manera, l’alumnat nou d’FP podrà fer els tràmits de matrícula d’FP a la secretaria del nostre centre, en els períodes establerts cada semestre, un cop s’hagi donat d’alta en l’aplicatiu de preinscripció i matrícula de l’IOC.

Període de matriculació

El proper període de matrícula d’alumnat serà del 14 al 24 de novembre del 2017.

Qui és alumnat nou?

Són alumnat nou les persones que no han cursat mai cap estudi de formació professional a l’IOC i l’alumnat matriculat a l’IOC per estudiar el graduat en educació secundària, el batxillerat, idiomes, el curs de preparació per a la prova d’accés als cicles de grau superior o qualsevol altre estudi que no siguin els cicles formatius d’FP.

On puc trobar més informació sobre els estudis d’FP a l’IOC?

Per informar-vos sobre els estudis d’FP a l’IOC, cliqueu aquí.

També podeu adreçar-nos un missatge a infoioc@lacetania.cat

75_1_ioc